به آهستگی..

صرفن خزعبلات.

پیام های کوتاه
  • ۲۵ اسفند ۹۵ , ۲۱:۵۱
    1576
  • ۱ شهریور ۹۵ , ۱۲:۴۱
    1447
  • ۱۶ تیر ۹۵ , ۲۰:۰۰
    1400
  • ۱۶ تیر ۹۵ , ۰۲:۲۹
    1399
  • ۱۶ تیر ۹۵ , ۰۱:۲۱
    1398
  • ۲۸ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۲۲
    1363
  • ۲۶ ارديبهشت ۹۵ , ۱۴:۵۱
    1361
  • ۲۱ ارديبهشت ۹۵ , ۱۱:۴۹
    1356
  • ۱ ارديبهشت ۹۵ , ۲۲:۴۴
    1334
  • ۲۰ فروردين ۹۵ , ۲۰:۲۴
    1317
بایگانی
آخرین مطالب

1890

سه شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۰۵ ب.ظ

 

خب شما به من بگو خرافاتی ولی من الان یادم افتاد که تو اون کتابه که زندگی اون دختره خیلی شبیه من بود؛ روجا قبل از وقت سفارتش رفته بود موهاشو رنگ کرده بود و بعد هم ریجکت شد. من دو ماهه که میخوام موهامو رنگ کنم ولی الان که وقتش شده، میترسم اگر این کارو هم مثل اون شخصیت داستانی انجام بدم و برای وقت سفارت موهامو رنگ کنم، ریجکت بشم...

 

 

۹۹/۰۳/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی